Ajanvarauksen julkinen ja sisäinen kommentti | WiseNetwork Oy

Ohje - WiseSales: Ajanvarauksen julkinen ja sisäinen kommentti

Palloilun ajanvarauskalenteriin on nyt mahdollisuus lisätä julkisia ja sisäisiä kommentteja informoimaan asiakkaita tai henkilökuntaa.

Kommentin lisääminen

1. Ajanvarauksen oikeassa yläkulmassa on "kommentit"-kohta, mistä näkee listauksen resurssille määritetyistä kommenteista valitulle päivälle.

Jos kommentteja ei ole, niin tulee ilmoitus: "Ei kommentteja valitulle päivälle".

Kommentin lisäämisen jälkeen ajanvarauskalenteriin tulee näkyviin i-kuvake, joka indikoi, että järjestelmän admin-käyttäjä on lisännyt kyseiselle ajankohdalle kommentin.

Uusi kommentti lisätään sivun oikeasta yläkulmasta.


2. Kommenttia lisätessä määritetään resurssi, mihin kommentti lisätään.

Määritetään kommentin teksti, alkamisaika ja päättymisaika.

Julkinen kohdasta voidaan määrittää, että näkyykö kommentti julkisesti myös loppukäyttäjille vai ainoastaan admineille.

Julkinen: "Kyllä" → Näkyy kaikille.

Julkinen: "Ei" → Näkyy admineille.

Jos "julkinen"-kohtaan merkitään "kyllä", niin kommentti näkyy kaikille.


3. Järjestelmä näyttää asiakkaalle ja adminille kommentin, kun varausikkuna avataan.

Kun varausikkunan avaa, näkyy ajankohdalle asetettu kommentti.


Kommentin muokkaaminen / poistaminen

Valitaan sivun yläreunasta päivä, jonka kommentteja halutaan tarkastella / muokata / poistaa.

Kaikki kyseiselle päivälle lisätyt kommentit näkee klikkaamalla yläreunan "kommentit"-painikkeesta.

Huom. kommentteja voi tarkastella vain päiväkohtaisesti eli kaikkia järjestelmään (eri päiville) lisättyjä kommentteja ei näe yhdellä kertaa.

Avautuvasta ponnahdusikkunasta näkee kaikki kyseisen päivän kommentit.

Kommentteja pystyy muokkaamaan tai poistamaan kommentin vieressä olevista "kynä"- ja "roskakori"-kuvakkeista.

Tästä näkymästä pääsee myös lisäämään kyseiselle päivälle uuden kommentin tarvittaessa klikkaamalla "Lisää uusi".