Ostolaskujen asetuksiin lisätään tarvittavat tiedot palkanlaskentaa varten.
Ostolaskujen asetukset löytyvät järjestelmästä: Taloushallinto → Ostolaskut → Asetukset.
1. Ostolaskujen asetuksiin lisätään palkkoja varten työeläkevakuutusnumero Työeläkevakuutuksen "Vakuutusnumero" -kenttään. Tiedot tallennetaan painamalla "Tallenna muutokset".
2. Lisäksi lisätään Verohallinto ja Verottajan viite "Verottaja" -kenttään. Tiedot tallennetaan painamalla "Tallenna muutokset".
3. Ostolaskuasetuksissa voidaan lisätä palkkalaskuille tarkastaja ja/tai hyväksyjä. Henkilön pitää ensin löytyä CRM:stä ja sen jälkeen klikkaamalla "Lisää tarkastaja" tai "Lisää hyväksyjä" valitaan oikeat henkilöt.