Ohjeet uuden henkilökontaktin lisäämiseksi CRM:ään.
Video: Käyttäjän lisääminen, käyttöoikeudet, roolien hallinta
0:06 Henkilön lisääminen CRM:ään
0:24 Henkilön kutsuminen käyttäjäksi
1:06 Roolien lisääminen
Ohjevideo uuden henkilökontaktin lisäämisestä CRM:ään. (Huom. Evästeet tulee olla hyväksyttynä, jotta videot näkyvät.)
Ohjevideo uuden henkilökontaktin lisäämisestä CRM:ään. (Huom. Evästeet tulee olla hyväksyttynä, jotta videot näkyvät.)
1. Siirrytään CRM:n henkilökontakteihin valitsemalla järjestelmän hallintapuolella:
→ "CRM"
→ "Kontaktit"
→ "Henkilöt"2. Klikataan "Lisää uusi kontakti".
3. Kirjoitetaan henkilön tiedot lomakkeelle.
Tiedot kannattaa jo tässä vaiheessa lisätä mahdollisimman täydellisinä.
4. Henkilön perustietojen täyttämisen lisäksi lomakkeelle voi merkitä henkilölle lisättäviä tageja.
Tagien avulla CRM:n kontakteja pystyy ryhmittelemään.
5. Lopuksi painetaan "Tallenna".
Uusi henkilökontakti on nyt lisätty CRM:ään.
6. Valitsemalla "Pysy täällä" pysytään järjestelmän henkilölistausnäkymässä ja voidaan jatkaa esimerkiksi lisäämään toisen henkilön tiedot.
Valitsemalla "Siirry kontaktiin" järjestelmä avaa juuri luodun kontaktin henkilökortin.