Vaiheittaiset ohjeet, kuinka asiakas saa päätettyä oman jäsenyytensä sovelluksessa.
Huom. Tämä ohje on tarkoitettu mallipohjaksi eikä jaettavaksi suoraan sellaisenaan eteenpäin. Mikäli haluatte jakaa ohjetta asiakkaillenne, kopioikaa artikkeli omaan järjestelmäänne. Muokatkaa artikkelia oman näköiseksenne ja omaan viestintätyyliinne sopivaksi.
1. Siirrytään sovelluksessa oman käyttäjätilin asetuksiin klikkaamalla vasemmasta alalaidasta löytyvää "Käyttäjä"-painiketta.
Mikäli sopimuksen päättämisen yhteyteen on asetettu kyselylomake koskien irtisanomisen syytä, niin se avautuu asiakkaalle sopimuksen päättämisen jälkeen.
Halutessansa asiakas voi kertoa lomakkeella vielä tarkemmin, minkä takia on halunnut sopimuksen päättää. Asiakkaan ei kuitenkaan ole pakko vastata lomakkeeseen, vaan hän pääsee ohittamaan sen "Nuoli" -painikkeesta.
Huom. Mikäli haluatte lisätä omaan sovellukseenne sopimuksen päättämisen yhteyteen kyselylomakkeen irtisanomisen syystä: tehkää lomake valmiiksi järjestelmäänne, upottakaa kyselylomake artikkeliin ja lähettääkään artikkelin url-osoite tukipalveluumme.
Tukipalveluun saa yhteyden klikkaamalla järjestelmän hallintapuolella tuki-kuvaketta (henkilöluurit päässä).
Väli