CRM:n aktiviteetit-sivulta näkee listauksen erilaisista järjestelmään lisätyistä aktiviteeteista. Aktiviteetteja voi hakea järjestää ja hakea esimerkiksi aktiviteetin tyypin, henkilön tai ajan perusteella.
1. Kun halutaan tarkastella järjestelmään kirjautuneita aktiviteettejä, valitaan
→ "CRM"
→ "Työ"
→ "Aktiviteetit"Aktiviteetit-sivu kerää listauksen kaikista järjestelmän eri osa-alueilla tehdyistä aktiviteeteista (esim. CRM:ään merkityt puhelut, muistiinpanot sekä kalenteriin lisätyt tapaamiset).
- Voit lajitella tuloksia aktiviteetin tyypin mukaan
- Hakea tai rajata aktiviteettejä hakukenttien avulla
- Järjestää sarakkeiden tiedot nousevasti / laskevasti
- Tulostin-kuvake
Tulostimen kuvakkeesta saa tulostettua listauksen Excel-, CSV- tai PDF-tiedostona. Huom! Järjestelmä tulostaa listaukseen vain sivulla näkyvissä olevat tulokset, eli mikäli haluat listaukseen kaikki tulokset, niin käy muuttamassa sivun alaosasta kohta "Näytä: 50" muotoon "Näytä: Kaikki".
- Rattaanpyörä-kuvake
Rattaanpyörästä saa lisättyä tai poistettua sivun listauksessa näytettäviä sarakkeita. Jokainen käyttäjä voi siis muokata näkymään itselleen tarvittavien sarakkeiden tiedot näkyviin.
- Näytä (sivun alaosassa)
Sivun alaosasta saat valittua näytettävien tulosten määrän ja vaihdettua sivua.
Aktiviteetit-listaukseen kertyy aktiviteetteja mm. seuraavista kohdista lisätyistä aktiviteeteista.
1. Aktiviteetin lisääminen kalenterista
Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolelta kohdasta
→ "CRM"
→ "Työ"
→ "Kalenteri"Valitaan sivun yläreunasta
→ Uusi aktiviteetti
2. Aktiviteetin lisääminen pikapainikkeesta (+ -merkistä)
Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolta ylävalikosta löytyvästä pikapainikkeesta
Valitaan ylävalikosta
+ -merkkiValitaan alasvetovalikosta haluttu aktiviteetti.
3. Aktiviteetin lisääminen yritys- / henkilökortilta
Uuden aktiviteetin pystyy lisäämään järjestelmän hallintapuolta yksittäiseltä yrityskortilta tai henkilökortilta siirtymällä aktiviteetit välilehdelle ja valitsemalla sieltä
→ "Lisää uusi"
Huom. Aktiviteettien tyypeistä "tehtävä" ei tule näkyviin "Aktiviteetit"-sivun listaukseen. Tehtävät eroavat muista aktiviteetteista siinä mielessä, että niille voidaan määrittää alkamis- sekä päättymisaika ja niiden valmistumista voidaan seurata. Tehtävillä on oma käyttöliittymänsä järjestelmän hallintapuolella ja se löytyy kohdasta
→ CRM
→ Työ
→ Tehtävät